Onsdag 27 Januari

Hello :) Idag har jag haft en vilodag, inte tränat någonting , skönt !
Jusst nu är jag hemma i torsåker tom, första gången på hur länge sen som hälst känns det som..
Men imånn lär man gå upp dubbelt så tidigt eftersom bajsbussen går kvart över sju, skulle inte förvåna mig om den inte kommer alls. FAN ! tror mitt busskort ligger kvar hos erica, smart evelina ... Tänker inte betala -.- inte en krona jag lägger ner på X-trafik ! Dom har visat att dom inte tycker om mig, aa så nu har dom en busskund mindre, om jag inte åker på skolkortet förstårs ;)

Nej nu ska jag hoppa i säng, läsa tidningar. Solo !

godnatt xoxo/e.j ♥


självpoträtt made by; me ;) haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback