Tisdag 19 Januari

Känner att man kanske ska börja blogga igen lite lätt :) Idag har jag dock haft en vääldigt dålig dag.  Men ändå har det varit en bra dag, känner mig ledsen glad, väldigt blandat helt enkelt.
Men både bra och dåligt, av vissa olika anledningar! Men har svårt att somna när jag känner såhär, vilket är drygt som tusan ...

Imånn (onsdag) blire att gå till skolan -.- sen på kvällen blir det träning, core ! Jag har aldrig provat det, men någon gång lär ju bli den första! Ska väll försöka sova då.. Och hoppas på att mobilalarmet ringer imånn. Har tagit mammas gamla mobil nu eftersom min är sönder, men hennes mobil är visst jätte dålig och jätte dryg -.- Tar ju evigheter att skriva sms ...  Aja, godnatt!

♥McDreamy!





Kom på att det är ju den 20 Januari nu ! Vilket betyder att moa och jimmy har beräknad födsel idag :) iiih så spännande att deras lille kommer när som hälst, önskar dom all lycka till !


haha hittade en rolig bild på moa sen hagatiden :D sakna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback