Torsdag 28 Januari

Hejsan :) ååh så härligt med torsdagkväll ! det innebär att det är fredag imånn :D skönt som satan må jag säga ! Kom hem från innebandy träning för en stund sendan, Idag har jag varit i skolan, estetisk verksamhet, lika pinsamt som vanligt -,- Sen efter skolan drog jag med syster andreas och nelly till valbo.
Självklart så hittade jag jäääättte mkt fint eftersom jag inte har så mkt pengar kvar. Skulle köpa en klänning för 300kr men jag lära kolla på kortet först så jag hade pengar , hur mkt tror ni jag hade ? 0.49 jävla öre !? wtf !? Vad lägger jag alla min pengar på då :o Fick låna pengar av erica tills imånn, för klänningen lära köpas, min nya kärlek, helt klart !

Hade tänkt slängt in lite bilder på klänningen, och på en tröja som jag ska köpa nästa vända till valbo tänkte ja .. Men jag hittar inte saken man överför bilder med ... får bli en annan dag !
Hittade enormt mkt snygga skor också, ett par som var skit coola, men inte min smak egentligen tror ja. haha ! Men kan inte lägga in bilder på dom heller :/ hittar dom inte på internet ...

Nej nu ska jag ta lite käk och sätta mig framför tven, sen blire sängen :) godnatt!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback