Torsdag 8 Juli

Hejsan! Igår var jag och jobbade första arbetsdagen med mamma i Solberga kök, de gick jätte bra och det var ju nästan lite lyx att man fick äta frukost där, skit gott vare också :) Jag fick typ skära grönsaker, diska och laga mat. Jag stekte korv, stekte ungefär 60 korvskivor samtidigt, inte illa pinkat de inte!

Efter jobbet åkte jag till hofors, sprang lite, körde lite mer än ett halv spinning-pass, sen spela fotbollsmatch ! Bra slut man var i benen igår och lite idag också faktiskt. Så idag har jag tagit det lungt, imån ska jag fösöka hinna med ett gympass efter jobbet..



spelade lite kort med mamma och pappa på kvällskvisten, gick ju bra!

god natt ,
xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback