Why can't i just fall asleep ?

Ååh jag kan inte sova! Och jag ska upp om typ 2 och en halv timme! Varför kan jag inte sova på nätterna för!? Alltid när jag ska sova själv så ligger jag uppe till minst klockan tre på natten, och det är sjukt jobbigt när man bara vill somna..

Sen jag gick och lag mig har jag kollat på typ 10 two and a half men avsnitt, men jag har försökt sova imellan också men kunde inte somna.. Känner mig inte särskilt trött nu heller, därför jag nu tog upp mobilen för att pröva mobilblogga! Sjukt sugen på pannkakor eller våfflor är jag också!

Skulle verkligen behöva tips på hur man ska bli trött och kunna sova! Att kolla på tv eller lyssna på lugn musik brukar funka för mig, men tydligen inte längre -.-



05:04, har fortfarande inte somnat, nu är det ingen idé att jag somnar heller eftersom jag ska upp om en timme. Därför jag satt mig vid datorn. Usch, känner att inte det här kommer bli en bra dag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback