Onsdag 9 Juni

Imån är det fan skolavslutning, kom jag på nu! skönt som satan ska de bli, att bara glassa runt i någon månad. Sen när skolan börjar så kommer jag få ännu längre lov, för jag åker ju till turkiet den 11 september, underbart!

Igår var jag i gävle på bio med alexbalex. Var först och åt riktigt god mat på Cafe mingel & bar. Sen blev det Sex and the City för hela slanten. Den var helt okej!



I Måndags var jag i stockholm med BF, det var kul på grönalund iaf. Vi besökte ju även tom tit. Det var inte alls kul, vi hade massa uppgifter man skulle göra, inte så kul nej.
Men på grönan var det lite roligare iaf, skulle varit ännu roligare om man var där med sina kompisar. Jag känner ju inte någon speciellt bra på BF. Men det gick ju bra ändå. Åkte det mästa, till och med frittfall! det var första gången jag åkte den, det var ju inte alls så farligt som jag trodde.


grönalund

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback