Tisdag 1 Juni

HejHej! Idag har man inte gjort så mycket, blivit klar med allt i engelska kursen iaf, något som är klart utan rester iaf, känns bra ! Sen har man bara setat ute och glassat i solen, skönt de! Skulle gå till time och ta mig en glass med jennnifer cliffoord, men tjejen är en ju en busy-woman ;) Vilket jag förstår, vi får träffas sen !!

Har varit med på första barmarksträningen med damlaget också, gick bra! Men övningarna vi skulle göra efter springningen var inte riktigt min grej känner jag, ingen balans alls har jag ju :/ menmen, kanske går att öva upp?

Nu ska jag fortsätta kolla på desperate housewives, sen soova . god natt ;)

xoxo/e.j ♥


sovgoott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback