Måndag 1 Mars

Ny månad Nya tag!

Idag har gick jag upp tidigt, åkte till falun med mamma erica och nelly. gick runt och kika runt på stan lite. Köpte 2 böcker (tecken på att det är något som är fel), 3 örhängen och ett par strumpbyxor. Sen gick vi och häsla på Linda staffan och otto. ååh jag älskar bebisar, är så fascinerande att bara titta på dem , de är så små och söta ! Och de har ingen aning vad de har att vänta sig. Nej nu tycker jag synd om alla bebisar.. äsch bara föratt mitt liv är helt fucked up så betyder ju inte de att de behöver hända någon annan ! Hoppas inte !
När jag kom hem från falun åkte jag till aero step och körde ett pumppass.. går bara sämre och sämre där ;o

Nu är jag i Emelies lägenhet, hon är i karlsad och söker jobb ;) så jag ska bo här tills på torsdag! Men såg precis att det var mkt bra på tven imån, och emellie har ju inga kanaler typ ... problem!
Emma gick hem för en stund sen, vi har käkat och kollat på film :) Nej nu ska jag nog hopp i säng, godnatt




DAGENS:

humör:
  ledsen
problem: finns mycket man kan säga på denna punkt.
kläder: svarta jeans och lila tröja
plus:  träffat linda, staffan och min kusin!
minus: vädret, helt klart -.-
frisyr: Rakt vanligt
låt: Total eclipse of the heart - Bonnie Tyler
händelse:
planer: Åka till falun
dagens drog: 
dagens måste: Köpa strumpbyxor  
saknad: 
alltid du!
önskan idag: att man kunde gå bak i tiden,
ser fram emot: sommaren



gammal bild, från mli's dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback