Måndag 8 Mars

Hejsan :) Måste bara säga att jusst idag känner jag mig så stark ! Var och körde spinning idag, och det var så kul, Bra musik! Och jag kände mig så stark. Det firade jag med Tacos och tv-mys rresten av kvällen. Haha Maria Montazami, känner faktiskt igen mig i henne , vet inte riktigt hur men gör de bra!

Nu borde jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imån :/ godnatt !


I will never be the same, if we ever meet again..


DAGENS:

humör:
  rätt glad,
problem: Jusst idag har jag nog inga.
kläder: Svarta leggins och en cremevit stickad tröja.  
plus:  susannes spinningpass!
minus: dålig hydag
frisyr: plattat och volymat
låt:  Skulle vilja sätta in en låt från spinningen här, men vet inte vad den heter.. 
händelse:
   
planer: Inga, träning typ.
dagens drog:
 
dagens måste: gå till skolan  
saknad: hm, aa att det alltid ska vara du...
önskan idag: ;)
ser fram emot: sommarfester !  



Kommentarer
Mum säger:

Nästa gång du skriver saknad kan det väl få vara jag, för vi träffas ju inte så ofta; tack

2010-03-09 | 17:55:47
mum säger:

nEXT GÅNG UNDER SAKNAD, KAN DET VÄL FÅ VARA JAG FÖR VI TRÄFFAS JU INTE SÅ OFTA NUFÖRTIDEN, MISS YOU

2010-03-09 | 17:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback