Onsdag 17 Mars

Halåj :) Idag hade jag lång sovmorgon, började 13.15 , Väl behövligt! Sen slutade jag vid 14, då åkte jag och mamma till valbo, och jag orkar inte dra hela sko historien.. Men det vart ett par billiga lila converse insperarade skor iaf! Fick med mig en skinjacka en kavaj och en shorta hem också :) yyes!! Tänkte lägga upp bilder, men dom vart visst skit dåliga.. Kanske lägger in sen nån gång ;) En tavla köpte jag också, rolling stones tungan :D 





Usch, känner mig inte helt frisk jag eller, igår tror jag jag hade feber, och idag känner jag mig väldigt hängig :/ klart man blir sjuk när man inte ha skola..


It's a cruel thing you never know all the ways I tried,
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside..




DAGENS:

humör:
  rätt nere, surig..
problem: massvis!  
kläder: stentvättade leggins, svart t-shirt.
plus:  varit i valbo och fått lite tillökning i gaderoben!
minus: känner mig sjuk.
frisyr: rakt och volymat
låt:  typ .. Melissa Horn låtar! Lät du henne komma närmre och som jag hade dig förut.
händelse: 
planer: Jobb och Valbo med mami!
dagens drog: tuggummi
dagens måste: Köpa jacka och skor. 
saknad: kanske dig kanske.
önskan idag: Att folk eller en kunde tro på vad man sa.  
ser fram emot: sommaren såklart!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback