Söndag 14 Mars

Hejsan :) Nu är det redan söndag , denna helg har gått oerhört fort ! Man skulle alltså kunna sammanfatta det som att det har varit en kul helg, party både fredag och lördag! I fredags åkte jag med linn och antonia till hammarby och kolla om de var nå drag där, men kände typ ingen med det var ju kul ändå. I går var de en massa roliga hos Moa och Jimmy, skit kul :D Nu taggar vi till sista ;) Ska sno deras lägenhet då hade jag tänkt!

Imorgon och resten av veckan kommer jag inte gå i skolan, utan ha praktik på hagaskolan med oveblom! usch, är lite närvös faktiskt :o Men det kommer säkert att gå bra! Skönt att slippa skolan ett tag iaf..

Måste tillägga att det verkligen börjar bli vår nu ! ååå längtar så mycket tills jag ska börja använda mina ljusa slitna jeans, känns som dom kommer fram närsomhälst!


Nej nu ska jag nog slå på en film eller något, blir tidigt sovdax idag ! God natt!

xoxo/e.j ♥


Kommentarer
André säger:

Ahhru! på sista kommer Evelina krypa hem ;D

2010-03-15 | 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback