turkeey baby

Nu är de typ klart, ska bara fixa ledigt från skolan. Jag ska till TURKIET ! 2 veckor i september, can't wait ! Fast jag känner att jag kommer bli väldigt tjock under dom två veckorna eftersom det är all inclusive ;) tur att de finns gym och sånt på hotellet också. Så nu är det bara att fixa sommarjobb och spara pengar.

Slänger in lite bilder på hotellet vi ska bo på :






Ååhh så underbart! Detta kommer dessutom bli min första utlandsresa. Shit jag ska flyga kom jag på nu :o Fan vad coolt !!
Gjorde precis en bikini på en tävling på nelly.se, lite passande nu eftersom det blir sommar och sen turkiet. Här är mitt bidrag ;)


 

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Lite snygg ändå vaaa ;) ? Nej nu blire något one tree hill avsnitt, sen sooova . Godnatt !

xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Anonym säger:

men fyyyfaaaaaaaaan vad härligt jöns!!

ÅH. avundsjuk tjej här uppe i norr nu kan jag tala om. herregud...

2010-03-26 | 13:15:38
Bloggadress: http://jennifercliffoord.blogg.se/
Linnie säger:

Jag tror att det var det där hotellet jag var på! :D

2010-03-26 | 18:37:40
Bloggadress: http://linnie.blogg.se/
André säger:

Hörde att du hade bokat för en person extra ? :) det var jag va (A):D

2010-03-27 | 00:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback