Onsdag 12 Maj

åå jag blir tokig på alla dessa nationella prov! går ju inte alls bra på skiten .. Dom är ju alledes för långa och invecklade! Man borde kunna lägga upp dom bättre tycker jag!
Idag har jag gjort nationellt prov, i matte. Gick helt åt skogen kan jag lova, är det meningen att man ska fatta sånt där skit, meningen att man ska kunne de ? 

Engelska nationella proven var typ förra veckan. Dom proven är ju alledes för långa :o man hinner ju tröttna innan man kommer till hälften, och då blir det bara kattskit av resten.. Tycker dom borde ändra lite på proven ja , kanske göra flera små ist för ett skit långt, jag klarar inte av de när det blir för mycket iaf ..  

Nu ska jag väll snart bege mig tillbaka till skolan, har svenska sen slutar jag. Efter skolan blir det troligtvis gym. Har lite träningsverk från springningen och gympasset igår. Men ska träna armarna idag, igår körde jag ben. Så det ska allt gå :) Hejdå!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback