Onsdag 19 Maj

HejHej :) Nu är jag i Torsåker och har äntligen provat mina klänningar ! Och dom är toppen, framifrån iaf. Från sidan ser jag ju skit stor ut eftersom jag har sån stor röv, men det är smällar man får ta, för annars så var dom ju jätte bra!
Kan tänka mig med dom där i soliga turiket med ett par solglasögon, snygga skor och en brun kropp!
Eller bara på en sommarkväll här i svergie, men aa en brunbränd kropp! Svårt att få de när man heter evelina jönsson .. Men får försöka jobba på brännan i sommar.




Dagens träning har varit att springa 2.5 + gym. Just nu har jag verkligen tröttnat på att springa, måste nog göra något annat ett tag nu som omväxling.. Jag tröttnar så lätt om man tränar på samma sätt för länge, men vad ska man göra nu då? Lösa ett nytt kort på aerostep kanske ..

Nej nu ska jag göra något annat, Hejs!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback