Söndag 16 Maj

lite dålig uppdatering nu va ...

Har precis kommit upp ur ett skönt bad. Ibland när man duschar eller badar så känner man sig extra ren efter, så känner jag nu! Kanske är det för att man känner sig extra skitit innan man duschar eller badar? Aja, känner mig super ren och fräsh nu!

Igår grillade Emma Jessica Antonia och Jag hemma hos emma, gjorde inget mer speciellt men ändå så var det väldigt trevligt! När det är vi fyra så blir det alltid trevligt tycker jag , tummen upp för det !


bästa ♥ eftersom emma ska vara tönt och klippa bort sig själv från varje bild så får de bli såhär!

Nej nu ska jag slänga mig framför tven och kolla på massa desperate housewives!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback