Söndag 30 Maj

uppdatering är inte min bästa sida nuförtiden märker jag.. har inte så mycket att skriva, fast haft saker att skrav har jag nog allt. men nu har jag helt enkelt glömt bort bloggen.

Kom hem från gymmet för ett tag sedan, ska hoppa i duschen nu typ. Sen tänkte jag ha en liten 'ego-kväll' måla fila klippa och måla naglarna, och gör lite annat skit. Kolla på desperate housewives ska jag också göra!

Imån äre skola igen, inte långt kvar till sommarlov nu inte. ca. 6 skoldagar kvar, jises! Tycker de borde blir varmare ute nu, är inte alls så varmt som det brukar vara såhär på försommaren! Jag tycker inte det är stekigt varmt, de vill jag ha! jag vill kunna ligga ute och sola. Får hoppas det blir bra väder denna vecka iaf, över bessemer trotts allt!!! Imån kommer jennifer hem också :D:D många tummar upp på de!


god natt, xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback