Söndag 9 Maj

grattis kusinandreas som fyller år idag!

Har varit lite dålig uppdatering nu ser jag .. Har väll haft annat för mig antar ja!
Igår åkte jag och rebecka med susanne och kolla på innebandy i Mora. Skönt att man gjorde något, så man slapp sitta hemma och inte göra någonting alls.
idag är det söndag, som alla söndagar är det ju väldigt segt. Sitter hemma i torsåker nu, men ska nog snart hem till hofors, idag ska jag städa och bädda rent i sängen där, har köpt ett nytt påslakan :)

xoxo/e.j ♥



Because of you
I will never stray too far from the sidewalk,
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt,
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me,
Because of you
I am afraid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback