Onsdag 10 November

Hejsan! Idag så har jag packat upp lite nya grejer på pratiken. Lite varma gråa koftor, massa t-shirts (hello kitty, disney osv.), klänningar, och en skit snygg kjol. Tog kort på den för jag hade tänkt lägga upp den här i bloggen, men eftersom jag är hos alex nu så kan jag inte föra över den på datorn. Hitta den inte på nätet heller.. Men det är en modell som är högre i midjan, lite läderinsperard med dragkedja bak och några knappar på var sida fram! Lägger kanske in den imån.
Kan slänga in en av klänningarna som jag packat upp idag, inte riktigt min stil med färgen på möstret, men någon annan kanske gillar? Finns även helsvart och med ett svart/puder mönster, 149 kr!
Idag har jag till och med hunnit träna lite, inte innebandy dock för den börja halv sex och jag kom väll hem typ sex. Men då gick jag och gymma ist. Och idag var jag fan starkast på gymmet, kändes som jag aldrig vela sluta, typiskt just idag eftersom jag lära hem till klockan och och vara barnvakt. Annars hade jag hängt på gymmet heeela kvällen!
Nej nu ska jag tvinga alex att sluta spela c.o.d ( call of duty, black ops) Jävla nerd! Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback