Onsdag 24 November

Hejsan! Skönt att man har varit ledig idag också då, och idag höll jag mig hemma och inte åkte till skolan!!!
Idag har jag tagit mig en lunch på hanssons med min boyfriend, sen har jag bara varit hemma hos erica. Vart bjuden på lite fika, lussebullar, pepparkaka, glögg och julmust , FÖRE ADVENT !! Fan också.. Nu är jag en av dom som drar igång julen alledens för tidigt :(

Nu ska jag snart bege mig till Hoforshallen och träna lite innebandy, undra om det är springning nu före när det är snöstorm ? Efter träningen ska jag bowla lite med några vänner :)

xoxo/e.j ♥
Eftersom dålig hårdag som alla dagar har jag haft myssan på!
Imån ska jag klippa det, men hur är frågan ;o

Mössa - Intersport
Tröja - Gina tricot
Tunika - Gina tricot
Strumpbyxor - H&M
Klocka - Ur&Penn
Armband - Turkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback