Onsdag 3 November

Kom precis hem från gävle nu, har varit och kollat på bio med emma! Haha, snäll vän som ställer upp när jag desperat vill gå på bio. Är väldigt glad för de, trotts att hon blunda och höll för öronen halva filmen så är jag stolt över henne ändå! Bra där larsson ;)
Tyckte somvanligt när de gäller saw-filmerna att den var helt sjuk! Vilken sjuk människa är det som sitter och kommer på allt som ska ske i filmen?
De flesta sa att det var ett dåligt slut, men själv så tycker jag att det inte kunnat varit ett bättre slut. Det var ett slut man minst ana liksom, as bra ju !
Nej nu ska jag krypa ner i sängen och sova lite, Imånn blire lite egen träning och sen kolla på Herrmatch! godnatt
xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback