Thoughts spinning around!

Ligger här och funderar på min blogg, hur jag skulle kunna göra den intressantare. Hade ju en tanke om att skriva vad jag höll på med i skolan, eftersom jag går en Mode/Styling inriktning så är det ju lite roligare att skriva om. Men jag måste vara helt kass på att skriva, för de blir inge bra. Sen glömmer jag uppdatera hit och dit ..

Skulle vilja ha mycket pengar så jag kunde shoppa mycket och visa de jag köpt, men nu är ju jag fattig så där sprack ju den planen..

Känner att det inte är så kul att skriva om min vardag eftesom det aldrig händer så speciellt, känns som alla dagar är likadana... Hmm.. Hur ska jag göra bloggen intressant !? Vill fortsätta blogga, tycker det är rätt kul .. När man har flyt förstårs..
Vad ska jag göra? De är frågan de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback