Tisdag 6 November

Jobb och slit hela dán, fick sluta klockan fyra idag vilket var väldigt skönt eftersom jag varit jääte trött och seg. Idag har jag varit på underklädsavdelningen och dam. Dam har fått in lite nytt idag, om ni vela veta. Lite underklässett och klänningar osv.
korsett 199 :- assnygg! NY!


bh + trosa, osäker på pris .. NY!


kläninng, osäker på pris .. NY!


Svart fodralklänning, finns även i rött .. Osäker på pris .. NY!

(vet inte varför de inte gick att vrida bilderna rätt ;S)

Nu ska jag nog kanske bege mig till gymmet en sväng, träna på crosstrainer + mage. Fast de är ju om jag orkar förstårs ;)

xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Linnie säger:

Fan vad snygg sista klänningen var! Kanske ska köpa den i rött! :)

2010-11-16 | 22:02:03
Bloggadress: http://linniefjellet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback