blondes have more fun ?

Jag har glömt att nämna här i bloggen att jag har färgat håret. När de mörka tiderna och tränderna för mörkt hår sätts, då går jag mot strömen och färgar håret blont! Fast nu är det inte riktigt blondt, nu är det brunt med blonda slingor i! Men i slutändan ska det vara mer blont än brunt iaf, ska inte ha super blont som jag haft förut..


en evelina i väldigt ljust blond & en evelina med rätt mörk brun!


det är lite svårt att se färgen på bilderna, men tror den färgen jag har är närmast den sista största bilden. Så alltså nu en evelina någonstans mitt i mellan min gamla hårfärger.



Nu ska jag gå och lägga mig, upp tidigt imån till skolan, får inte missa något! Kan berätta för er imån-kväll om vad vi håller på med för projekt just nu.

God natt, xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback