Maskeradbekymmer

I söndags hade jag bestämt mig föratt klicka hem en halloweenkostym, hade mätt så storleken skulle passa och allt. Men mamma var inte hemma så jag ville inte chansa på betalningssätt, annars skulle de väll bli krångel. Så igår skulle jag trycka hem den tänkte jag. Men aaa tror ni den fanns kvar dåra? NEJ!? Åååh jag blir så tokig, när jag väl hade bestämt mig.. Jag tyckte inte det var för väl ''sexig''. För de flesta kostymer som säljs nu är ju för vulgära !? Men den här var helt okej, med ett par helsvarta strumpbyxor under.. Och nu är den borta :(


den här hade jag tänkt mig, men nu lär jag tänka om igen...




Så nu funderar jag på någon utav dom här, fast vissa tycker jag är föör mycket, men jag hittar inget :/ Just nu har jag verkligen problem som ni kanske märker, HJÄLP MIG !? Vad tycker ni ?  


Kommentarer
Linnie säger:

Vart ska vi vara? Skulle vi vara alla tjejer, eller jag förstår ingenting längre, för jag såg att Moa skulle ha nåt & du skulle dit, eller jag förstår inget? :P

2010-10-20 | 18:56:10
Bloggadress: http://linnie.blogg.se/
carro säger:

hej, gud vilken bra blogg du har!!! ;D



jag har en liten fråga: vilken sida hittar man dessa kostymer på? =)

2010-10-31 | 23:04:04
Bloggadress: http://carrro.vlogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback