Onsdag 20 Oktober

Hej :) Sitter i skolan och har lite rast nu, idag efter skolan så kommer alexander in hit till falun. Han ska shoppa lite tror jag, och jag ska följa med och välja! Sen ska jag hem och träna lite innebandy.

Tänkte berätta lite kort om projektet vi har i skolan just nu, för dom som är intresserade..
Just nu håller vi på med något som kallas Framtidspiloterna. Då är i indelade i grupper också samarbetar vi med ett företag, i min grupps fall - Carlings! Vi ska alltså typ av ''marknadsföra'' dom. Det dom vill att vi ska göra, det gör vi! Projektet kommer att avslutas med en mässa i bergströms galleria, fredagen den 29 oktober, så hjärtligt välkommna då ! 


Nu ska jag på lektionen igen och se vad som ska göras! xoxo/e.j  ♥


Kommentarer
Erica säger:

faan att du fick den skitbutiken! Men jag kommer!

2010-10-20 | 19:21:55
Bloggadress: http://ericaj87.blogg.se/
Linda säger:

Kul! Jag kommer också!

2010-10-21 | 09:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback