from my wishlist!

11 dagar kvar ...

Alltså jag har velat haft en New Era (?) keps ett tag nu, och jag börjar se allt fler folk som har sånna och jag hittar ingen :( :( Jag vill ju så gärna ha en sån! Så om någon lyckas hitta en tills jag fyller år så vill jag ha en sån!!! Och de måste vara sånt där spänne ibak så man kan ha toffs i den! GE MIG NUUUU!! Vill ha en skit mycket! FINNS NOG PÅ INTERSPORT!!!!!! 


hittade bilden i en blogg.

Jag vill ha ett par hunter stövlar också, men dom kostar visst skit mycke :/


Kommentarer
Carro säger:

Jag sparade 100 pix i månaden i ett år och nu är äntligen Hunterstövlarna mina. Love them!

2011-04-16 | 08:46:34
Emelie säger:

fiins på intersport Frölunda :)

2011-04-18 | 08:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback