from my wishlist!

25 dagar kvar...



Jag vill ha alla säsonger scrubs!!
Från cdon.se kan man köpa allehopa. Priserna ligger lite olika beroende på vilken säsong det är men första och andra säsongen kostar 129 :- den tredje 149 :- . Sen går priserna upp mot 249 typ :-. Det finns så man kan köpa alla direkt också, men då kostar det 1299 :- , lite mycket att slänga ut direkt kanske. Men jag vill i alla fall börja köpa alla säsonger. Så jag önskar mig dom första :)

Direkt länk till boxarna på cdon.se -->  http://cdon.se/search?category=1769&q=scrubs


Kommentarer
TB säger:

VAAAAA!????!!!



Vill DU ha det där?



Det finns hopp med andra ord. Äntligen lite smak när det gäller tv serier och humor :-D

2011-04-03 | 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback