Söndag 3 April

Den här dagen har varit en minst sagt slapp och seg dag! Igår kväll så jobbade jag mellan 18.45 - ca. 02.30 , puuh skapligt skönt det var när man äntligen fick komma hem och kasta sig i sängen och soova! Jag tog ut min sovmorgon ända till halv 3 jag, opps. Kommer få bekymmer med att kunna sova nu kanske .. Hoppas inte!
Men iaf så gick det bra att jobba igår, och om jag inte sagt det tidigare så var det på min kopmis mammas fest jag och några till jobbade på!

Innan jag går och lägger mig för att ladda till skolan imån så vill jag förövrigt säga att jag är överlycklig att Vanessa åkte ur bigbrother, skulle spytt på tven om hon fick stanna. Skönt att slippa hennes jävla gnäll!! Tack svenska folket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback