Tisdag 19 April

Idag har man spelat innebandy hela dagen, påsklovscup på hoforshallen. Mitt lag tog hem hela skiten!! Kan väll inte säga att jag tillförde speciellt mycket, sprang bara på kanten eller fiska typ och sa att jag inte vela ha bollen. Så typiskt mig, men aja ;)
Har gjort något lurt med benen iaf, har jävulskt ont i låren, och det är inte träningsverk! Började känna av det i ett ben på fotbollsträningen igår, och nu är det i båda + 10 gånger värre :( hoppas det går över.

Förövrigt så har jag gjort en ny kategori, from my wishlist. Eftersom jag fyller år snart, och det är folk från min släkt som läser min blogg och vill veta vad jag önskar mig, så kika in där ni till vänster!

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på desperate housewives tills bb börjar. Är helt slut som människa!

xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback