be strong girl ?

Usch så arg jag blir på mig själv ! Jag vet inte vad det är för fel på mig men jag tycker allt bara är så jobbigt..
Jag har inget tålamod och ger upp allt jag borde fullfölja .. Det växer en panik i mig att skolan börjar snart, att jag i ett år till och med kanske två år ska gå till den där jävla skolan och göra massa onödiga uppgifter och prov.. Som jag dessutom inte kommer ha någon nytta alls av i framtiden.. Håller på att ge upp körkortet med, och det är inte för att jag inte vill ha något utan för att jag orkar inte plugga mer när jag inte blir nå bättre och smartare av det , jag märker liksom inge resultat av allt mitt pluggande och körande ..

Det finns en sak jag inte ger upp, som jag borde ge upp.. Jag ger upp allt, varför kan jag då inte ge upp det här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback