Fredag 30 December

Hejsan :) Idag har jag varit till Gävle med Antonia,Emma & Jessica. Jag hittade äntligen en billig skinnjacka i Mc-Modell , SOM JAG HAR LETAT! Vart överlycklig när den dessutom fanns i min storlek, jag brukar ju aldrig ha tur när det gäller sånt..
Men iaf, så kommer jag hem nu och klickar in på H&M's hemsida, då finns en annan jacka där som kostar lika mycket, som jag tror jag tycker är snyggare !! Fan ! Jag visste att när jag hittade något att det skulle vara för bra för att vara sant .. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra, beställa hem den andra och lämna tillbaka en första , eller bara behålla den jag har nu .....
Den högra är den jag köpt... Åh hur ska man göra? Vilken är snyggast?


Bor i Emma Sjöstrands lägenhet för hon är borta över helgen, och det är lika skönt varje gång!
Nu har jag tänt ljus, fyllt på godisskålen och myst ner mig i soffan ♥

Kommentarer
Anonym säger:

högra är helt klart snyggast!

2011-12-30 | 23:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback