Listan ... DAG 19

Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – En perfect helg för mig
Dag 21 – Min favoritresa
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det pinsammaste jag någonsin gjort
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Vart jag hälst skulle vilja vara just nu...

Åter igen dyker denna lista upp och byggs på, började för typ ett år sedan med den, och det är inte klar , hehe ;)

Men i alla fall, vad ångrar jag? Jag ångrar allt för mycket kan jag säga.
Finns så himla mycket saker jag ångrar, saker som fortfarande trycker inom mig och får mig att må dåligt var och varrannan dag .. Försöker att inte tänka så mycket på det som en gång varit, för att det just får mig att må dåligt.. Och det finns ju inte så mycket jag kan göra åt sakerna längre... Men ibland åker tankarna tillbaka i alla fall..

Det finns också mycket jag ångrar men som jag fortfarande kan göra något åt, tillskillnad från det saker det handlar om i texten ovanför. Jag kan t.ex. ångra att jag inte spederat så mycket tid med min Mormor och Farmor genom åren, älskar dom så mycket , varför hälsar jag på så sällan ..?
Jag ångrar att jag inte åkt och hälsat på Jennifer i Umeå än, något jag tänkt på allt för länge och inte gjort det ännu.. Men som sagt, det är saker jag kan ändra på, det måste jag!


Detta är en bild på en Evelina som jag inte gillar så mycket!


Kommentarer
Anonym säger:

ja nu är det faktiskt dax..

2011-12-17 | 15:20:30
Bloggadress: http://jennifercliffoord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback