dag 15 - mina drömmar

Ska jag skriva om mina drömmar jag drömmer när jag sover? eller vad jag drömmer om i livet? Haha måste ju vara om drömmar i livet!

Jag drömmer om att flytta till USA, vilken klyscha .. Men alltså det är faktiskt någonting jag verkligen skulle vilja göra, eller åtminstånde åka på en långsemester dit. Och plugga kanske? Hälst skulle jag vilja flytta dit med någon, tror inte jag skulle klara av att åka själv.

Sen drömmer jag om att bli helt oberonde av pengar, att ha hur mycket som hälst så att när man är ute och shoppar så behöver man inte tänka efter ''har jag råd med det här''. Att kunna köpa allt jag vill helt enkelt!

Och framförallt så drömmer jag att få en kropp som jag trivs i! Shakiras kropp, JA tack !

+ en förjävla snygg kille vill jag också ha!!! eller jusstia, det har jag ju redan ;)


L.A eller N.Y


the shakira body! loca loca!


snyggaste killen ! I love you, I do ♥


Kommentarer
Rebecca säger:

tack så hemskt mycket. :D glad jag blir :)

2011-02-05 | 09:29:48
Bloggadress: http://rebeccalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback