Scott Talyor Idus once wrote .....

Scott Taylor Idus once wrote: Do not look back and grieve over the past, for it is gone. And do not trouble about the future for it is yet to come. Live in the present and make it so beautiful, that it will be worth remembering.


Tisdag 15 Februari:

Idag har jag inte alls känt mig pigg, febrig (fast inte haft feber), ont i halsen och ont i hela kroppen. Stannade därför hemma från skolan idag, blir nog hemma imån med, knaprat alvedon hela dagen..
 
Håller på att byta rum nu ner till källaren, vart klar med gaderoben idag :D Imån ska troligt vis sängen ner med ..
Åhh kommer sakna mitt rum uppe så mycket egentligen, jag älskar verkligen det! Varför kan jag inte ha det nere för :( För vill ha nere också, så skönt! Knäpper lite bilder imån så får ni se!

I thought we were good we were meant to be,
The way it turned out is still a mystery.... Fan kan inte saker och ting var enkelt för :( jag älskar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback