Tisdag 1 Februari

Angående bion jag och alex såg i söndags (Love and other drugs), den var liksom helt ok! Känns bara som så många filmer har samma koncept. Men det funkar på mig, jag berörs varje gång och blir kär i kärleken!
Hittade även ett par jeans när vi var  i valbo före, och eftersom jag är så dålig på att hålla i pengar när jag är i butiker och har pengar så vart de två linnen också, ett partparty linne som jag tänkte köpa till nyår, nu var det rea så då fick det följa med mig hem, nyår eller inte. Justia, en tröja och ett par örhängen vart de med :) 


Tshirt - gina tricot 149 :- , Jeans - BikBok 499 :-  Tröja - gina tricot 199 :-
(partylinnet hittade jag inte på internet, men det var från gina tricot för 299 :- 99 :- . och örhängerna som föreställde fjädrar från glitter 59 (osäker) :- )


Nu sitter jag i skolan och försöker hitta fakta om ett Fairtrade företag, Portocolonia! Men har kört fast lite granna just nu... Åt med moster Linda och Kusin Otto idag på lunchen, vart en lassagne på waynes för min del. Trevligt!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback