Torsdag 24 Februari

Hallåja, Idag (23 februari) så har mamma och jag varit ute och shoppat! var inte på nå vidare bättre humör idag, men lite kanske. Inge shopping humör iaf, men köpte iaf en shorta, leggins, linne, bikinitopp, 2 nagellack och en väska. Undra hur mycket kalorier man har bränt idag på att bara gå? Om jag inte brände tillräckligt så var jag iaf på gymmet idag här på hotellt, vart några minuter på crosstrainern + mage och rygg. Dåligt trött man var efter de då! Då skulle man direkt iväg och äta med Emelie, Daniel och Sofie. Och det var supergott på resturangen vi åt!! Tummen upp! Fortfarande proppmätt :)

Haha sen på hotellet så gick handtaget till våran dörr på rummet från insidan av , lära ringa ner till receptionen så dom kunde komma och öppna. Så fick mammsen och jag ett större rum, och fri tillgång till baren och snacks + filmkaneler på tven. Fast vi har inte utnyttjat någonting.

Imån blire hemfärd , klockan fem går tåget! God natt, xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Linnie säger:

Sluta ljug, lovar att du inte alls träna, utan gick och åt upp alla snacks du kunde hitta istället. ;)

2011-02-24 | 08:46:14
Bloggadress: http://linniefjellet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback