Fredag 21 Januari

Hallå ! Idag var jag som sagt ledig, skönt som satan! Idag var mina planer att gå och käka med Emma på Björkhagskolan, men så vart de inte riktigt ;) Gick dit, också vågade jag inte ta mat för jag visste inte om jag fick, så då frågade jag agneta och de fick jag absolut inte ;O WFT !? trodde hon gilla mig !?!?! ''bara målsman får följa med och äta''. Jahapp, så jag fick sitta hungrig medans emma åt, fast de var trevligt de också.  Sen drog jag hem till alexsplace och käka våfflor! ++ att jag har fått tacos till kvällsmat av erica och andreas, tackar!

erica och andreas, med nelly i kaggen! 


Hade tänkt gymma efter jag hade ätit på skolan, men eftersom jag inte åt så kände jag att det inte var någon ide att dra dit eftersom jag inte heller hade ätit frukost.. Får göra de imån då ! MÅSTE göra det imån!


xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback