Måndag 11 December

Lite dålig uppdatering nu ígen kanske , men men :) Just nu är jag iaf jäävla arg, på massa saker, men kan ta upp en : Satt precis och jämnförde mitt schema med mina tågtider, och ingenting går ju ihop!!!! När jag ska åka in så kommer jag typ en timme eller en halvtimme för tidigt, och när jag ska hem så lär jag vänta en timme eller en halvtimme... Okej en halvtimme kan jag ta, men en timme, de är fan jävligt långt de !!!! Jag orkar inte !!! Får lust att bara skit i allt. TVIIIIII !!!!

Sådärja, en arg evelina. Finns flera saker jag är arg på, men jag orkar inte skriva, måste försöka sova så jag kommer upp till skolan imån.. Men vänta nu, jag har ingen väckarklocka !?!? Hur fan gör man nu !?!??!??!!?!


Kommentarer
Linnie säger:

Evvis, ditt schema slår nog inte mitt. På tisdagar börjar jag 8 på morgonen, sen har jag 5 timmar håltimme, och en lektion klockan 15.00-16.35... Kul va. Sen på torsdagar så börjar jag 8 som alla andra morgonar och slutar 16.45 vilket gör att jag itne får gå 45 min tidigare för att få gå till tåget, så jag missar det tåget och nästa går 21.29. Så jag får ta buss och kommer hem cirkus halv sju en vardag. UNDERBART eller? :P

2011-01-12 | 17:48:46
Bloggadress: http://linnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback