Fredag 1 Juli

Hejsan :) Åkte hem från festivalen igår igen .. Nu av tuusen anledningar : Hatar att det är så äckligt där, jag känner mig så äcklig så jag inte klarar av att gå någonstans, man kan inte sova på nätterna, jag har bränt mig i ansiktet så det gör skit ont, jag har svällt upp i ansiktet pga att jag bränt mig .. osv .. Det är lite fler anledningar som jag håller för mig själv.

Jaaa till min bränna då. Jag var och solade i edsken när jag var hemma. men jag använde solskyddsfaktor 20 i ansiktet, och ändå vart jag så jävla bränd så jag t-o-m fått brännblåsor typ. Jag varnar er för bilden jag nu kommer lägga upp, den är hemsk! Knäppte den idag för att visa min svullnad, så tänk att igår var det dubbelt så mycket värre:



Man ser verkligen ut som ett missfoster . Och det finns liksom inget man kan göra åt utan bara vänta ... Saknar att se ut som jag :


Kommentarer
D säger:

Är huve dumt får kroppen lida:)

2011-07-01 | 14:02:44
kentAA säger:

Jag brukar njuta av skadeglädjen, meeen jag tycker fan synd om dig. Bara att kleta in kylbalsam i fejjan hela tiden o samtidigt kyla med ispåsar.

2011-07-01 | 14:46:40
Bloggadress: http://kentandersson.wordpress.com
emelie säger:

Men älskade du! Du skulle ha våran mirakel gel vi köpte i grekland.. Kommer du ihåg när mamma blev så? Första o enda gången man ser en likhet mellan er ;)

2011-07-02 | 08:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback