Komentarer

Känns bra att några tycker synd om mig i dessa tider.. Tänkte på de komentarer jag fick. Vissa förstår, vissa inte. Och smärtan just nu är hemsk, jag flagnar ju i hela ansiktet. Så när jag duscha åkte det ju av på vissa ställen så nu har man öppna sår i ansiktet och det svider så jävla mycket. Men svullnaden har lagt sig lite iaf. Men utanför mina dörrar går jag då inte ! För mycket smärta , och för ful .

Ni förstår alltså att jag åkt hem från peace and love. Och nu håller jag mig hemma också. Jag ångrar inte en sekund att jag åkte hem med tanke på hur det känns och ser ut i mitt ansikte nu..

Postat av: D

Är huve dumt får kroppen lida:)

2011-07-01 @ 14:02:44

Svar: Dum.. Jag använde solskyddsfaktor, så så himla dum tycker jag inte att jag var, för en gångs skull :) Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback