Lördag 30 Juli

Hejsan :) Gårdagen spenderades i Edskevall för födelsedagsfirande av Moa som fyller 18 år idag , grattis ! Jäkligt trevlig och rolig kväll med underbara människor. Lägger in bilder senare!!

Idag har jag, Nelly, mamma och pappa åkt och kollat på Kusinen Annas häst, och lite andra hästar :) Nelly tyckte det var kul och borstade och klappade den lilla hästen. Jag önskar faktiskt att jag inte var så allergisk som jag är mot hästar, jag skulle i alla fall vilja prova rida . Även fast hästar är bland det jag är mäst rädd för i hela världen..


Annas häst Ika.


Nelly borstar en lite mindre häst än Ika !

Kvällen tillbringas med råplugg till körkortet och en stor skål Lördagsgodis!!

xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback