MONSTER

För någon dag sen såg jag på filmen Monster som är baserad på den sanna historien om seriemördaren Aileen Wuornos. Huvudrollen spelas av Charlize Theron, och det är så jälva sjukt!! När jag hörde att det var hon som var huvudrollen första gången fick jag en chock! Därför jag lära kolla på filmen nu igen.. Charlize gick upp 15 kilo för just den här rollen. Jag vart typ deprimerad av att kolla på filmen eftersom hon var så ful.. Det kanske låter konstigt, men jag vart verkligen det.. Sen var ju filmen bra hemsk också! Men jag kan inte fatta det, att det är hon som spelar huvudrollen. Så om ni inte visste det så fick ni också en chock nu, och om ni inte sätt filmen och inte sätt hur hon ser ut i den, se den! Fast nä, själva filmen är inte så jätte bra, så det räcker kanske med att se bilder och trailern. Men filmer som är baserad på verkliga händelser blir lite bättre, även om filmen är dålig, det är fortfarande intressat liksom.


kan ni fatta !?

Charlize Theron som Aileen Wuornos ..


så hon ser ut egentilgen!

Slänger in Trailern på filmen med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback