Never Say Never

Jamen då har man sätt den filmen med! Och jag är faktiskt fortfarande inget Justin Bieber I die for you fan. Men jag gillar han jävligt mycket. Och jag kan säga att jag definitivt är en sån som hatar folk som hatar Justin, lätt!
Föll faktiskt några tårar i filmen.. Så imponerad att han lyckas uppfylla sin dröm. Jag vill också ha ett talangfullt barn, jag önskar att Justin var min son!!! Eller Jaden Smith, fan var cool han är ! Det har jag alltid tyckt, och jag tycker det absolut ännu mer när jag sätt filmen faktiskt.
Min absoluta favorit låt med Bieber är Baby baby baby ooooohhh , bara föratt den alltid varit det. Nästan bara den jag lyssnat på med han också kom jag på nu , hehe ! Men gillar också never say never, med jaden ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback