Tisdag 26 Juli

Hejsan :) Vart löpning med innebandyn idag, och det gick faktiskt bra :D Sånna dagar har man sällan, men jag ska försöka hålla i och springa någon gång i veckan nu. + Gym då. Fast de går jag redan på några gånger i veckan, men jag springer sällan. Gick ner på gymmet idag med och körde lite armar, och liiite ben.

Just precis nu håller jag på slå sönder både telefonen och datorn, är nå jävla cp-fel med itunes, och jag har då fan inte tålamod till grejer ska hålla på och krångla, gå och dö! Skiter i det jag skulle göra nu och lägger mig i sängen och kollar på DH ist !!!! GODNATT !


det andra jag vela ha ifrån nya hm-katalogen , som jag skulle lägga in :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback