Jackass

God Kväll! Ännu en natt då jag inte kan sova. Vet inte varför det har blivit såhär igen, men får inte längre någon sömn på nätterna.. Det är inte kul, och det är speciellt inte kul när man ska upp tidigt imån bitti. Fast sånna saker brukar göra så att jag får svårare att somna, för då ligger jag och tänker att jag MÅSTE sova eftersom jag ska upp tidigt.. Lär väll slå på en till film för jag kan inte somna genom att bara blunda ..

Såg nyss klart på Jackass 3D filmen, haha så roliga människor!! Fast samtidigt så jävligt vidriga människor!!! Så jävla äckligt när dom ska blanda in bajs i stuntsen, fyyy!!!
Och jag kan inte undgå att tycka att SteveO är snygg, det har jag alltid tyckt, men förstår inte riktigt varför ? Haha.



Nu vart en ny film klart, så nu slår jag på The Runaways och försöker att sova!!! xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback