Torsdag 9 Juni

Jahapp, då var sommarlovet igång då! Helt sjukt vad tiden går fort.. Men jag har kommit på att nu ska jag verkligen ta vara på sommaren, när det är sommarväder ute alltså! För snart är det vinter ... Fyfarao! Fatta att man ska leva bra länge till (om inget dramatiskt händer då förstårs), alltså usch vad många vintrar det är medräknade under den tiden.. Jag orkar inte ! Men oj, skit i vintern, FÖR NU ÄR DET SOMMAR !!

Idag har jag spelat minigolf med klassen och BF10, gick väll typ asdåligt.. Men jag vann på tipsprommenaden !!! Eller kom två, men jag fick ett pris iaf ! Kändes jävligt bra.
Efter skolan var jag lite med Nelly och Erica. Och kvällen har jag tillbringat med Emma och Antonia. Setat ute och käkat pizza och därefter jordgubbar. Mys!



Har inget bättre för mig nu, så nu kryper jag ner i sängen och drar på någon film! Ska upp tidigt imån och kolla på studenter..  xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback