TRÄNING!

Puuh nu är man hemma efter träningspass i alla dess former! Närå, men körde lite på gymmet, crosstrainer + lite armar. Sen följde jag med Syster och Susanne på ett pump pass.. Det var skitjobbigt, om jag inte har en svinig träningsverk imån så kommer jag bli besviken! Efter det gick jag en promenix i väntan på bussen. Promenaden gick jag med Syster och Sandra, så det var då inte nå lungt tempo!! Fy.. Men nu är jag stolt!

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen och krypa ner till en film, Life as we know it blir det idag. Hoppas den är så bra som Emma säger :)



godnatt, xoxo/e.j ♥


Kommentarer
kentAA säger:

Jag var inte stram.. Jag sa till Fredda högt så du skulle höra: nu kommer biffen bäst vi drar.. Jag syfta på ett av dina tidigare inlägg ;)

2011-06-23 | 17:57:12
Bloggadress: http://kentandersson.wordpress.com
Linnie säger:

Jag såg den med M förra veckan, ganska seg... Helt ok men blev lite för lång & så förstod man den ganska bra :P

2011-06-23 | 18:59:41
Bloggadress: http://linniefjellet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback