Fredag 11 Mars

Idag har jag varit till syon om ett eventuellt byte av skola igen ... Haha jaa en gång till, tredje gången gillt ! Och om det går att lösa så kommer ju jag få gå på bal snart !!! :D Alla som känner mig vet att jag har varit bal tokig sen i lekis typ, haha! Så nu tänkter jag lägga ut bilder från när jag var och prova balklänningar i göteborg!




Ja vet att svart inte är så kul att gå på bal i, men jag skulle tycka det var rätt läckert!
Men skulle hälst vilja prova fler färgen i den här klänningen, gillar modellen mycket,
klassisk balklänning liksom , and one big + It's my design ;)





jag gillade faktiskt den här klänningen mycket, förutom färgen, inte alls bra för min hudton..
Är lite tveksam på om jag kan ha öppen rygg, jag har ju sån puckelrygg,
men tycker det är grymt fint med öppna ryggar!
Och nu fick jag massa idéer på den här klänning så att den skulle bli jätte fin, perfekt tillochmed!
Ljus , chiffong mm... NU MÅSTE JAG RITA!


en till som var fin i ryggen, men också helt fel färg!

Jag ska nog bli balklänningsdesigner, för jag har jävligt bra smak jag!


Kommentarer
madde säger:

ÅÅh, det turkosa var jättesnygg! Det är så fint när man har bar rygg tycker jag! :)

2011-03-21 | 23:43:16
Bloggadress: http://larsson91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback