I'm falling apart, I'm barely breathing..

Halå! Idag har man varit hemma från skolan, fick feber igår och det höll i sig tills idag, men känner mig lite bättre nu, så ska nog försöka ta mig till skolan imån!

idag fick jag mitt paket från H&M, great! Fick skicka tillbaka ett linne som jag inte alls tyckte var lika fint som det såg ut på internet.. Men koftan och glasögonen är mina och jag tycker båda är jätte fina! Men med min stora ser koftan rätt kort ut, men inte så mycket jag kan göra åt, om jag köper en större storlek så blir den bara större på bredden.. Så den får väll va lite kort då, men det gör inget, framhäver ju bara min snygga stjärt, right? ;) eller..  

                                             
      

I'm falling apart, I'm barely breathing
With a broken heart that's still beating
In the pain there is healing
In your name I find meaning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback