meet me halfway?

Usch fan vad bittert mitt liv är jusst nu alltså, orkar inte med någonting, bara ligga i sängen heeela dagarna, orkar knappt de, och då är det väll rätt illa? Om jag hade pengar, fan vad lycklig jag hade varit. Jag är en människa som kan köpa mig lycka, insett att kärlek existerar inte, vänskap? Hm.. ähe jag vet inte.. Om jag bara kunde knäppa med fingrarna och har fett med cash..

Läste nyss i Paows blogg att hon drar in 70.000 i månaden på hennes blogg! Seriöööst, hennes blogg är ju nästan lika ointressant som min, visst hon är jävligt mycket snuggare! Men om jag hade dom pengarna hade min blogg kunnat varit mycket mer intressant och jag hade varit jävligt snygg kan jag säga!

Åh vad ska man göra ... Vill bara spy åt allt! Cp-skit-helvetes-arselhål...


Kommentarer
Madde säger:

Ge inte upp, kärlek finns! :D

2011-03-21 | 23:25:13
Bloggadress: http://larsson91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback